Woman Forever - Az idők változnak, a Nő örök!

Ösztön Szerinti Anya

Ösztön Szerinti Anya

Megmentőnk: a rágcsalánc!

2019. november 02. - osztonszerintianya

A kisfiam kéthónapos kora óta küzdünk a kezdetben még csak az íny alatt mozgolódó, aztán pikk-pakk áttörő fogacskákkal. Rendszerint fogíny gélekkel igyekszem enyhíteni a kellemetlen érzést, de egész nap mégsem kenegethetem neki, no és a hatásuk sem tart örökké. Épp egy ilyen nyűgös napon érkezett egy kreatív anyuka megkeresése, aki rágcsaláncokat készít, és a termékei már csak azért is felkeltették az érdeklődéseimet, mert a márkaneve „Pingu”, ami többek között az én becenevem is.

Korábban is találkoztam már a rágcsalánc kifejezéssel, de őszintén szólva, miután több rágókát és rágócumit is kipróbáltunk, és egyiket se fogadta el Ádám, szkeptikus voltam. Aztán megnéztem Petra oldalát, és valljuk be, a termékei ultracukik… Beszélgettünk, szó szót követett, aminek az eredményeképp ma megérkezett kicsiny otthonunkba a zabálnivaló tekis maroklánc, és a Pingus rágcsalánc.

Ádám amint kézbe vette, azonnal csócsálni kezdte a láncokat, és csak az éhségének köszönhető, hogy lerakta egy időre tejcsit követelve. Azt rögtön észrevettem, hogy a marokláncot könnyebb volt megtartania, mint a rágcsát, és szerencsére attól sem kell félnem, hogy gyermekem lelkesedése balesethez vezethet, mert a lánc duplán fűzött és gyöngyönként duplán csomózott, „garantáltan bababiztos".

74525050_443865242938976_866101694499389440_n.jpg

Petra - aki korábban egy játékbolt üzletvezetője volt - egyébként nem tervezte, hogy láncok gyártásába kezd majd: „Elég kreatív anyuka vagyok, és amikor a kislányom született, további 5 baba született a környezetemben, ezért úgy vettem alapanyagot, hogy mindenkinek készíthessek egy láncot ajándékba. Eleinte persze kerestem, de nem találtam olyan kézművest, aki megvalósította volna a tervem, emiatt kezdtem el, emiatt készítettem én az első darabokat” – mesélte Petra, amikor a kezdetekről kérdeztem. A rágcsalánc után jött a maroklánc, ma pedig a teljes kínálat elérhető a Pingu rágcsalánc Facebook oldalán, ahol rendelni is lehet, akár egyedi igények alapján is.

74235539_1143578375848600_140249700329586688_n.jpg

„A rágcsaláncok egyik végén egy rágcsálásra alkalmas figura található, ezeknek a választéka elég széles. Már maga az anyag is nagyon jó, puha tapintású, de mégis erős. A rágcsaláncok előnye, hogy ruhára, babakocsira és autósüléshez is rögzíthetők, így nem esnek le a földre, nem lesznek koszosak, az autóban pedig kifejezetten jó, hogy nem tudják eldobni a babák. A végükről a figurák egyszerűen lehurkolhatók és akár cumit is lehet tenni a helyükre, így cumiláncként is használhatók” – avatott be a kétgyermekes anyuka, aki kizárólag gyöngyönként csomózott láncokat készít, amelyek belsejében két szál zsinór fut, biztos, ami biztos. „Nem csak egy baba, de még mi felnőttként sem tudjuk elszakítani” – tette hozzá.

A marokláncoknak – amelyek a kerek lánc miatt jobban ''szájra állnak'' és valamivel könnyebben megfoghatók a piciknek - ezzel szemben nincsen csiptetőjük, így egyáltalán nem tartalmaznak műanyag alkatrészt. A zsinór itt is duplán fut a gyöngyök belsejében, de ezek a láncok gyöngyönként duplán is csomózva vannak. „Mivel se eleje, se vége nincs a láncnak, én így találtam a legbiztonságosabbnak” – árulta el a Pingu rágcsalánc megálmodója.

Ha kapcsolatba lépnél Petrával, itt megteheted: https://www.facebook.com/pinguragcsalanc/

Ha tetszett a bejegyzés, és Te is szeretnél hasonlót, velem itt veheted fel a kapcsolatot: https://www.facebook.com/osztonszerintianya

A bejegyzés trackback címe:

https://womanforever.blog.hu/api/trackback/id/tr4915275634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Ösztön Szerinti Anya