Woman Forever - Az idők változnak, a Nő örök!

Ösztön Szerinti Anya

Ösztön Szerinti Anya

Kocsis Kinga

2019. augusztus 30. - womanforever

img_20190611_122032.jpgElső gyermekes anya vagyok. Akit ha megkérdeznek, nem tudom rávágni a gyermekem nevét. Nem tudom megmondani, mikor született. Nem tudom, hány napja vagyunk itthon, hány nap és óra telt el azóta, hogy ez a csodálatos kis lény a testemből kibújt.

Olyan anya vagyok, akinek elvei voltak. Kilenc hónapig készültem erre a szerepre, minden fontosat elolvastam, utánajártam, szűrtem az információkat, aztán kétségbeesve látom, hogy az elméletek a gyakorlatban mit sem érnek. Az a kis ember maga alakítja a szokásait, az igényeiből nem enged, és csak ennyit tehetek, hogy igyekszem megtalálni a legjobb kompromisszumos megoldásokat, hogy az új családtag biztonsága, kényelme és a mi eddig megszokott életünk a lehető legjobban illeszkedjen egymáshoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://womanforever.blog.hu/api/trackback/id/tr3615032408
süti beállítások módosítása
Ösztön Szerinti Anya